Proste triki na piękne nogi!

Kiedy nadchodzą ciepłe dni zaczynamy marzyc o gładkich i smukłych nogach.
Chociaż nie nadrobimy całego sezonu jednym zabiegiem to intensywna pielęgnacja szybko przyniesie efekty. Dzięki kilku prostym trikom Twoje nogi już nie będą nigdy powodem kompleksów. Nie chowaj ich pod spodniami, bo warto je pokazać!

Depilacja
Aby uniknąć podrażnień po goleniu, ważne jest zmiękczenie włosków. Balsam do golenia, czy piankę zastąp olejkiem kokosowym. Na zwilżoną skórę nanieś grubą warstwę oleju i zacznij golić nogi, tak jak zwykle.
Jeśli po depilacji zmyjesz kosmetyk wodą to skóra będzie dodatkowo nawilżona.
Olej kokosowy ma też właściwości kojące, dlatego jego użycie zmniejszy ryzyko zapalenia mieszków włosowych. Po zakończeniu dokładnie umyj i osusz maszynkę.
Ważne: nigdy nie golimy nóg bezpośrednio po opalaniu, lub wykonanym peelingu

Złuszczanie
Klasyczne peelingi tylko złuszczają martwy naskórek. Stosowanie szczotki do masażu przyniesie dodatkowe korzyści. Masując nią uda pozbywamy się nie tylko martwego naskórka, ale też walczymy z cellulitem i poprawiamy krążenie. Masaż szczotką rozbija tkankę tłuszczową i pobudza układ limfatyczny, zmniejszając obrzęk i opuchliznę.
Ważne: wybierając szczotkę zwróć uwagę na to, aby wygodnie układała się w ręce. Wszelkie masaże wykonujemy od dołu do  góry, czyli w stronę serca.

Nawilżanie
Sucha skóra nóg nie wygląda korzystnie, powoduje dyskomfort i swędzenie. Zwróć uwagę na to, jakich kosmetyków używasz. Zwykłe mydło zmień na olejek do kąpieli, lub żel z kompleksem nawilżającym. Bardzo suchą skórę złuszczaj peelingami na bazie olejków. Pamiętaj o tym, że sucha skóra nie wchłonie balsamów i składników pielęgnacyjnych w nich zawartych. Najlepiej sprawdzą się kosmetyki o konsystencji masła, a nie balsamu. W składzie powinien znaleźć się olej arganowy, kokosowy, masło shea, lub witamina E.

Opalanie
Lekko opalone nogi zawsze wydają się na smuklejsze i bardziej zadbane. Nasza pogoda nie rozpieszcza, dlatego jeśli zdecydujesz się na samoopalacz, pamiętaj o regularnych peelingach. Na kolana nakładamy zawsze najcieńszą warstwę.
I co ważne, dokładnie myjemy później ręce 🙂

Ujędrnianie
Kilka minut dziennie ćwiczeń wystarczy, aby nogi stały się smuklejsze. Wystarczą 3 serie po 20 przysiadów, pamiętając o prawidłowej postawie i napinaniu mięśni pośladków.
Kolana nie mogą wychodzić poza linię pośladków. Następnie wykonujemy wypadu po kilka razy na jedną nogę i zmiana.
Ważne: nawet po tak krótkim treningu należy pamiętać o rozciągnięciu mięśni.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ